Heeft u vragen of bent u op zoek naar meer informatie? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan direct contact met ons op.
U kunt voor meer informatie contact opnemen met onze collega’s van het Centraal Woonpunt Frankelandgroep (CWP). Zij zijn bereikbaar tijdens het telefonisch spreekuur op werkdagen van 9.00 tot 10.00 uur via telefoonnummer 010 – 426 4925 (Schiedam) of 010 – 475 9111 (Vlaardingen).
Dit verschilt per huur-/aanleuncomplex. Ga naar de pagina van de huur-/aanleunwoning van uw keuze (De Suite, DrieLanen, Groenzicht, Havenbogen, Heijermansflat, Liduinahof, Matlinge, Meerzicht, Vaartland huur- en aanleunwoningen).
Onderaan elke pagina vindt u de informatie die u nodig heeft om u aan te melden. Of klik hier.
Onze collega’s van het Centraal Woonpunt Frankelandgroep (CWP) kunnen u hier meer over vertellen. Zij zijn bereikbaar tijdens het telefonisch spreekuur op werkdagen van 9.00 tot 10.00 uur via telefoonnummer 010 – 426 4925 (Schiedam) of 010 – 475 9111 (Vlaardingen).
Voor personenalarmering, huishoudelijke ondersteuning, casemanagement dementie of wijkverpleging via de Frankelandgroep, kunt u direct contact opnemen met Thuiszorg Ouderen Frankelandgroep via telefoonnummer 010 – 707 4112.
Heeft u belangstelling voor (kosteloze) geestelijke verzorging bij u thuis via de Frankelandgroep? Een zorg- of hulpverlener (bijvoorbeeld uw huisarts, een wijkverpleegkundige, uw fysiotherapeut of een maatschappelijk werker) moet hiervoor eerst een aanmelding doen bij de Zorgorganisatie Eerste Lijn (ZEL).
Wilt u meer informatie over geestelijke verzorging bij u thuis? Neemt u dan contact op met ons algemene telefoonnummer (010 - 426 4925) en vraagt u naar de geestelijke verzorging.
U bent van harte welkom om een keer te komen kennismaken! Voor meer informatie of een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen met de coördinator van de dagbesteding van de Frankelandgroep, via telefoonnummer 010 – 246 0743.
Klik hier voor een overzicht van alle zorgproducten die wij aanbieden, waarbij per zorgproduct is aangegeven welke indicatie u hiervoor nodig heeft en vanuit welke wet dit zorgproduct wordt bekostigd.
De zorgproducten die via uw zorgverzekeraar worden gefinancierd zijn:
Klik hier voor een overzicht van zorgverzekeraars met wie wij een (geheel, of gedeeltelijk) contract hebben afgesloten.
Voor inzage in uw digitale zorgdossier via Caren heeft u een account nodig.
Dit account kunt u zelf aanmaken op de website van Caren (www.caren.nl). Hiervoor heeft u de persoonlijke code nodig die u vindt in de brief die in de informatiemap is opgenomen.
Let op: deze code is maximaal 6 weken te gebruiken. Heeft u na 6 weken nog geen account aangemaakt, dan kunt u bij uw persoonlijk begeleider, het afdelingshoofd of de (wijk-)verpleegkundige een nieuwe inlogcode aanvragen.
Dat kan zeker, u kunt dit op twee manieren doen:
U kunt contact opnemen met uw persoonlijk begeleider, het afdelingshoofd of de (wijk)verpleegkundige van Thuiszorg Ouderen Frankelandgroep voor het aanvragen van een nieuwe code.
Wat leuk dat u interesse heeft in werken bij de Frankelandgroep!
Klik hier voor alle vacatures.
Als vrijwilliger bij de Frankelandgroep bent u ontzettend welkom! U hoort er echt bij.
Ontdek hier wat u als vrijwilliger van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten.