Heeft u een klacht?

Dan horen wij dat graag van u! Bij de Frankelandgroep doen we er alles aan om u als bewoner/cliënt de beste zorg- en dienstverlening te bieden. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent, bijvoorbeeld over de verzorging, het nakomen van afspraken of hoe medewerkers met u omgaan.

Wij vinden het belangrijk, dat u zich hierbij gehoord voelt en dat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen. Daarnaast zien we uw klacht als leermoment. We onderzoeken dan ook zorgvuldig of we de zorg kunnen verbeteren en soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.  

 

Klachtenregeling

Om uw klacht zo direct, zorgvuldig en vertrouwelijk mogelijk te behandelen, hebben we een klachtenregeling opgesteld. Hierin staat beschreven welke stappen u kunt nemen en hoe de verdere procudure verloopt.

De klachtenregeling van de Frankelandgroep is in overeenstemming met de Wet 'Kwaliteit, klachten en geschillen zorg’ (Wkkgz). 

Download Klachtenregeling

Els Nauta, klachtenfunctionaris Frankelandgroep

Klachtenfunctionaris/vertrouwenspersoon

De klachtenfunctionaris / vertrouwenspersoon voor bewoners en cliënten van de Frankelandgroep is mevrouw Els Nauta.

 010 - 426 49 25
 e.nauta@frankelandgroep.nl

U kunt haar ook schriftelijk benaderen:

Frankelandgroep
t.a.v. Els Nauta
Sint Liduinastraat 10
3117 CS Schiedam

Klachtenformulier

U kunt uw klacht ook direct kenbaar maken bij ons, door onderstaand formulier in te vullen. Het ingevulde formulier komt rechtstreeks binnen bij onze klachtenfunctionaris, mevrouw Els Nauta.

  1. Aanhef*