clientportaal

Waar vind ik het cliëntportaal?

Ga naar mijn.frankelandgroep.nl.

Logt u voor de eerste keer in? 
Heeft u al een wachtwoord aangemaakt? 

Een wachtwoord aanmaken

  • Ga naar mijn.frankelandgroep.nl en klik op Wachtwoord opvragen.
  • Voer uw e-mailadres in.
  • Klik opnieuw op Wachtwoord opvragen
Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van noreply@plancareweb.nlLET OP: mogelijk komt deze e-mail in uw map met ongewenste e-mails (SPAM) terecht!
 
  • Klik in de e-mail op Wachtwoord instellen
U wordt teruggestuurd naar de inlogpagina van mijn.frankelandgroep.nl
 
  • Vul tweemaal een door u gekozen wachtwoord in en klik op instellen.
Uw wachtwoord is gewijzigd. 
  • Klik op Ga terug naar het inlogformulier.

Inloggen in het cliëntportaal

LET OP: elke keer dat u inlogt dient u een nieuwe beveiligingscode aan te vragen. Dit is een extra maatregel om de gegevens in het cliëntportaal te beschermen. Deze code is één uur geldig.

  • Klik op E-mail om een beveiligingscode te ontvangen in uw e-mail; bovenin verschijnt de melding De authenticatiecode is via e-mail opgestuurd
  • Vul de in uw e-mail ontvangen beveiligingscode binnen een uur in en klik op Log in.

Gebruiksvoorwaarden

Gebruikersvoorwaarden cliëntportaal

De eerste keer dat u inlogt in het cliëntportaal vragen we u om akkoord te gaan met de gebruikersvoorwaarden van het cliëntportaal.

  • Vink het hokje Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden aan en klik vervolgens op Ik ga akkoord met de voorwaarden. U kunt de voorwaarden altijd teruglezen in het cliëntportaal.

gebruikersvoorwaarden
(alleen toegankelijk als u bent ingelogd in het cliëntportaal)

Welke gegevens kan ik inzien in het cliëntportaal?

Nadat u bent ingelogd in het cliëntportaal kunt u het zorgdossier inzien, dat aan uw account is gekoppeld.
  • Klik hiervoor op Mijn zorgdossier links in het venster

Uw zorgdossier bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Vandaag
    een overzicht van uw bestaande afspraken, doelen, rapportages en het reanimatiebeleid
     
  • Profiel
    uw algemene (contact)gegevens
     
  • Tijdlijn
    uw rapportages en afspraken op chronologische volgorde.
     
  • Agenda
    uw afspraken en activiteiten
     
  • Rapportages
    de rapportages die inzicht geven in de dagelijkse ontwikkeling in uw gezondheid en welzijn
     
  • Cliëntplan
    hier kunt u uw persoonlijk plan inzien
     
  • Netwerk
    een overzicht met de namen van uw persoonlijke netwerk, afdelingshoofd, persoonlijk begeleider en behandelend arts 

Hoe kan ik uitloggen?

In verband met de bewaking van uw privacy vragen wij u om na het gebruik van het cliëntportaal altijd uit te loggen.

  • Klik op het poppetje rechtsboven in het cliëntportaal;
  • Klik op Uitloggen

Wanneer wordt uw account afgesloten?

In onderstaande gevallen wordt uw account voor het cliëntportaal automatisch afgesloten:

  • één week na vertrek of overlijden van de bewoner;
  • één week nadat de bewoner/vertegenwoordiger zorg schriftelijk aan de Frankelandgroep kenbaar heeft gemaakt de online toegang te willen beëindigen
  • indien de bewoner/vertegenwoordiger zorg zich niet houdt aan de gebruikersvoorwaarden van het cliëntportaal
  • indien de bewoner/vertegenwoordiger zorg op enigerlei wijze in strijd met de wet handelt door zijn wijze van gebruik van het cliëntportaal.

 

Meer informatie

  • Vragen m.b.t. uw account / inloggevens
    Lukt het niet om in te loggen in het cliëntportaal of heeft u andere vragen over uw account(gegevens)? Neemt u dan contact op met Stephanie Brandhof, beleidsmedewerker kwaliteit bij de Frankelandgroep.

 010 - 426 49 25
 clientportaal@frankelandgroep.nl

  • Vragen m.b.t. de inhoud van het cliëntportaal
    Heeft u inhoudelijke vragen of opmerkingen over de gegevens in het cliëntportaal? Neemt u dan contact op met het afdelingshoofd van de betreffende afdeling.